VIDEOCONFERÈNCIA amb els nens i nenes de Grècia!

Avui 22-12-2014 hem fet una videoconferencia amb els nens i nenes de Chania, de l’Illa de Creta a Grècia .

Han hagut uns voluntaris per fer preguntes en anglès als nens  i nenes de Grècia, per exemple li hem preguntat el temps, la hora, els graus, com es diu l’escola,…

Després els hi hem cantat dos cançons la de Hronia Pola i Sara Natale Se i després ells  ens han cantat una cançó en grec que parlava d’Espanya.

Merry Christmas!

Sortim per la TV “Mollet Visió”

DIVENDRES 19 i DISSABTE 20 sortirem a  VALLÈS VISIÓ, no us ho perdeu!!!

HORES: 20h, 21h i 22h

Foto 19-12-14 10 48 33

Per què?

Perquè ahir va ser un dia molt important i especial per nosaltres,  vam ser els encarregats de fer la reunió davant dels nostre pares i mares .

Vam presentar el projecte Erasmus + davant de tots ells  i a més  va venir la televisió

“VALLÈS VISIÓ”.

Avui podreu veure com va anar si poseu la TV a es 20h, 21h o 22h… i si voleu repetir….

Demà també!!

Si algú ho pot gravar, porteu-lo a l’escola que ens farà molta il·lusió poder veure-ho a la classe.