Quadre ERASMUS+, jornada de Portes Obertes

Com ja sabeu alguns dels que vau compartir el matí de portes obertes, alguns nens i nenes de cinquè amb l’ajuda d’aquells que es van apropar a l’escola a veure les nostres intal·lacions, vam pintar un quadre en relació al projecte ERASMUS+  que realitzem a l’escola Sant Jordi.

Aquí us deixem algunes fotos, esperem que us agradin:

Videoconferència amb Grècia

Hello everyone!!
Last Thursday at 10:15h. we did a videoconference with greek children. Some volunteers asked the some questions about interesting things related to their city. We wanted to learn more things about Chania, Crete!
Greek children asked us some questions too about our favourite place in the city, which spanish artists are from Mollet or which is our favourite tipycal food.
Here you have some taken photes, enojoy them!

VIDEOCONFERÈNCIA amb els nens i nenes de Grècia!

Avui 22-12-2014 hem fet una videoconferencia amb els nens i nenes de Chania, de l’Illa de Creta a Grècia .

Han hagut uns voluntaris per fer preguntes en anglès als nens  i nenes de Grècia, per exemple li hem preguntat el temps, la hora, els graus, com es diu l’escola,…

Després els hi hem cantat dos cançons la de Hronia Pola i Sara Natale Se i després ells  ens han cantat una cançó en grec que parlava d’Espanya.

Merry Christmas!

Sortim per la TV “Mollet Visió”

DIVENDRES 19 i DISSABTE 20 sortirem a  VALLÈS VISIÓ, no us ho perdeu!!!

HORES: 20h, 21h i 22h

Foto 19-12-14 10 48 33

Per què?

Perquè ahir va ser un dia molt important i especial per nosaltres,  vam ser els encarregats de fer la reunió davant dels nostre pares i mares .

Vam presentar el projecte Erasmus + davant de tots ells  i a més  va venir la televisió

“VALLÈS VISIÓ”.

Avui podreu veure com va anar si poseu la TV a es 20h, 21h o 22h… i si voleu repetir….

Demà també!!

Si algú ho pot gravar, porteu-lo a l’escola que ens farà molta il·lusió poder veure-ho a la classe.

L’escola Sant Jordi ha obtingut una beca Erasmus+!!

A la nostra escola estem tots molt orgullosos d’haver obtingut l’Erasmus+.

Aquest programa consisteix en realitzar un projecte conjunt durant 3 cursos amb alumnes de 5 països de la Unió Europea.

En concret són de FINLÀNDIA, BÈLGICA, ALEMÀNIA, ITÀLIA & GRÈCIA.

El grup que realitzarà aquest projecte de moment serà cinquè i ja estan tots treballant a fons recopilant informació d’aquests països per poder realitzar una reunió de pares informativa per explicar què treballaran i amb qui.

More news coming veeeeery soon!